Re: RE: Vyber laminatoru

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Středa Srpen 24 09:25:11 CEST 2011

> Mne sa najskor zdalo, ze to je ta folia. Preto mi to prislo ako pekna cena.

Já jsem kdysi něco takového koupil. Byl to v podstatě papír na vodové obtisky, až na to, že bez vrchní folie. Ještě nějaké kousky mám doma, něco jsem rozdal. Sám jsem se k výrobě plošňáků ještě nedostal. Asi to bude trošku kvalitnější materiál než s "papír s medvědem", ale jinak stejná metoda. Lepidlo na papíru na vodové obtisky bude možná kluzčí a hladší.

S tímhle papírem jsem zkoušel dělat vodové obtisky tak, že jsem vytisknul obrázek a pak papír 2x přestříkal průsvitným lakem. Tak mě napadá, že s papírem z medvědem by šly udělat vodové obtisky úplně stejně.

Vojta Bubník