Vyber laminatoru

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Středa Srpen 24 00:25:18 CEST 2011

Mne sa najskor zdalo, ze to je ta folia. Preto mi to prislo ako pekna cena.

Som zvedavy, ci aj slovenske papiernictva teraz maju tieto zo Stepy.
Davnejsie som robil pokusy s podobnymi papiermi od nejakeho ineho vyrobcu
(co boli v obchode) a stalo to za prd  :-(

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  Rollfree

Mne to teda prijde dost drahe. Navic v docela nesikovnych formatech A5.
Pak to znamena to strihat na kousky a lepit na normalni papir. Kdezto
u formatu A4 muzu beznou malou desku vytisknout az 5x na stale se zmensujici
stranku (tisknu v PostScriptu a mam ho upraveny tak, ze tiskne od zacatku
stranky, jinak defaultne tiskne od spodu).
To by teda ta kvalita na tomhle musela byt opravdu o kus lepsi, aby to stalo
zato,
kdyz lepicich papiru dostanu 8ks A4 za cca 1-1.5 USD v kazdem papirnictvi.