Vyber laminatoru

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Středa Srpen 24 00:10:11 CEST 2011

Viem, aj mam. Ale je to relativne pracne.
Prave teraz potrebujem urobit plosak na 6 suciastok + 2 svorkovnice. Je to
tak jednoduche, ze na taketo ucely to zvadza robit experimenty  :-)
Hlavne, ze univerzal sa minul.

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  Peter Bošnák

Prečo chceš kúzliť s papiermi, keď v SOS-e je dostať DPS už so
svetlocitlivou pozitívnou vrstvou, s ktorou sa pracuje úplne v pohode ?
Odkedy som s nimi začal robiť, tak som všetky experimenty vyhodil a
nikdy som nemal také kvalitné DPS, ako teraz. Majú tzv. cuprextitové a i
lacnejšie cuprexkartové. Okrem toho sa zdá, že nie sú príliš chúlostivé
na dobu skladovania. Mám niektoré už vyše roka a niektoré mesiac, bez
toho, že by mali rozdielne  vlastnosti. Nie je to síce príliš lacné ale
spoľahlivé a kvalitné.  P.B.