Vyber laminatoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 23 23:13:05 CEST 2011

Jo, pokud je potreba neco hodne jemneho, tak ano.
Ale na jednoduche veci je ten toner-transfer opravdu prijemny.
Od ukonceni navrhu v Eagle mam do 20 minut na stole hotovy tistak,
a to i s uklidem chemikalii po akci.
Lepici papir je velmi levny, holy cuprextit je taky velmi levny.
Nejsou treba zadne kejkle z nasycenim acetonovymi vypary,
je mozne to delat pri plnem osvetleni atd.
Na drobnosti fakt bezva.

Petr

From: "Peter Bošnák" <lajost na zoznam.sk>
To: "konfera" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 23, 2011 11:06 PM
Subject: Vyber laminatoru

Prečo chceš kúzliť s papiermi, keď v SOS-e je dostať DPS už so
svetlocitlivou pozitívnou vrstvou, s ktorou sa pracuje úplne v pohode ?
Odkedy som s nimi začal robiť, tak som všetky experimenty vyhodil a
nikdy som nemal také kvalitné DPS, ako teraz. Majú tzv. cuprextitové a i
lacnejšie cuprexkartové. Okrem toho sa zdá, že nie sú príliš chúlostivé
na dobu skladovania. Mám niektoré už vyše roka a niektoré mesiac, bez
toho, že by mali rozdielne  vlastnosti. Nie je to síce príliš lacné ale
spoľahlivé a kvalitné.  P.B.

                            Milan  Mlynarčík