OT Paliva Re: Naftova elektrocentrala Asist

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 22 18:55:29 CEST 2011

 22.8.2011, 18:50:59

Malo ktera oblast lidske cinnosti ma tak silnou mytologiji jako oblast
oleju a maziv.
A zhovadilosti ve jmenu melounistickeho nabozenstvi je kolem nas
tolik, ze by mne ta repka v M2T oleji nijak neprekvapila.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz