OT Paliva Re: Naftova elektrocentrala Asist

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Srpen 22 18:09:31 CEST 2011

No, to bych neočekával, jakkoliv globsony nemusím (jak někteří vědí).
Rozlišujme: motorové 2T oleje, to je zcela něco jiného než např. oleje
na řetězy pil - ty samozřejmě řepkové jsou. Vtip je v tom, že z řetězu
se jaksi nic nespaluje a olej jde přímo do okolí...

Navíc 2T oleje pro malé rychloběžné motory (sekačky, pily) jsou něco
jiného, než třeba syntetika pro scooter. Říkal mi to svého času někdo,
kdo věci fakt rozuměl v situaci, kdy jsem chtěl právě tu syntetiku pro
zahr. techniku použít v domnění, že motoru prospěju...

---
Jirka