Naftova elektrocentrala Asist

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Srpen 22 15:34:01 CEST 2011

Hmm koukam ze masaz nastupuje. A ptal jste se ho proc?

Takze to bych pak chtel od pumpy potvrzeni jak starej ten benzin je od
vyroby v rafinerii - protoze pak se muze stat, ze si koupite uz na pumpe
proslej benzin - to ten tank na kazde benzince otoci kazdych 14 dnu? A
take jak je zaruceno, ze v tom tanku nezbyl nejakej starsi 14 dnu.

Za chvili si budem jezdit pro benzin jak pro salam - spotrebujte do tri
dnu a uchovejte v chladu.

Radek Vicek