Naftova elektrocentrala Asist

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Srpen 22 15:26:09 CEST 2011

Já mám křoviňák 4T Hondu a prodavač mě taky upozorňoval, že bych neměl
používat benzín starší snad 14 dnů. Nicméně kanystr mám asi dva měsíce a
nepozoruju žádnou změnu (popravdě se mi zdá, že se zvyšuje výkon motoru,
ale to je možná tím, že se teprve zabíhá, nebo že jsem se konečně naučil
sekat :-)).

JN