OT Re: Naftova elektrocentrala Asist
RV
vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Srpen 22 10:30:27 CEST 2011
Pokud nahradim 20% nafty s MERO olejem kde zadne MERO neni tak klesne i
objem toho MERO o 20%. Ten olej se dava samozrejme i kvuli jinym vecem
nez je jen mazani vstr. cerpadla. Jednim z duvodu je i potazeni
spalovaciho prostoru a plochy valcu olejovym filmem, aby valce nerezly.
Stejne tak olej ulpi na vyusteni vstriku.
Ten motor kdyz ho navrhovali tak skutecne o nejakem MERO nevedel (je
vyroben 1985), ale na druhou stranu se ten motor dela dodnes a vypada
prakticky nezmeneny:
http://www.vetus-shop.com/vetus-m415-mitsubishi-engine-33hp-fwc-tmc60e-21-p-2394.html
jen z nej udelali 1500ccm a misto mechanickeho podavaciho cerpadla nafty
je tam elektricke
a v navodu je stale stejny postup zimovani
Radek Vicek
Dne 22.8.2011 9:58, ferman na centrum.cz napsal(a):
>
> Obavam se, ze nikolivek, olej se do nafty pridava proto, aby se
> nezadrelo vstrikovaci cerpadlo, pokud motor delsi cas stal.
> Vstrikovaci cerpadlo je mazano pouze naftou a mazaci chopnost nafty
> muze snadno klesnout, diky vode v nafte a to muze vest k zadreni
> cerpadla. Obavam se ze v Mitsubishi o nejakem MERO v dobe navrhu toho
> motoru ani neslyseli. Ferman
>
Další informace o konferenci Hw-list