Naftova elektrocentrala Asist

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Srpen 22 10:16:28 CEST 2011

Už tak 3 roky taky pozoruju horší starty už po několika dnech (baterkou to
není), předtím mi to chytlo za zlomek vteřiny i v mrazech. Před vypnutím
motoru ho samozřejmě zaplavím sytičem, jako dřív. Tj vytočit motor,
vytáhnout sytič a uvolnit plyn a ještě v těch točkách ho vypnout.

Karbec nemusíte vypouštět, stačí oddělat sání vzduchu, nalít rovnou na
klapku sytiče trochu benzínu a chytne hned. Tu trochu musíte vyzkoušet, když
to bude málo, tak škytne a zas nepůjde. Já tam dávám něco přes 20ccm (úplně
plná dvacítka stříkačka), ale to jen když už pár měsíců stojí, většinou jen
chvilku potrápím startér, než nažene benzín do karburátoru.

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>

Problem je v tom, ze pokud mate klasicky spadovy karburator, kde je
odvetrana plovakova komora tak behem par dnu se odpari tahle tekava
slozka a uz nenastartujete. Mel jsem na motorce Honda CX-500 dva takove
karburatory a byla to klasika - po tydnu jsem nenastartoval (ani
skytnuti) - odpustil jsem obe komory a motorka okamzite chytla. Kamarad
mel karburatory membranove a ten problemy nemel.
Ted to same resim na dirtybajku co maji kluci - v nedeli jezdi a
prijedem v patek na chalupu a je to tak 50/50 ze to chytne - pokud ne
tak vypustit karbec a je to jistota.