Naftova elektrocentrala Asist

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Srpen 22 09:42:41 CEST 2011


To je blbost. Tedy to s tou mazivosti benzinu. Maze tam olej a ten s 
benzinem nesouvisi a nema se kam vyparit. Bohuzel servis hraje na to, ze 
nepujdete do znaleckeho posudku.

Co se tyka benzinu tak to bohuzel pravda je. Ale to uz je otazka 
minimalne 10 let. Od jiste doby se benzin zmenil. Driv kdyz jste si 
nalil benzin do misticky a nechal vyschnout tak vyschnul v podstate do 
sucha. Kdyz to udelate ted tak se odpari jen maly objem z zustane tam 
takova slizka olejovita hmota.
Problem je v tom, ze pokud mate klasicky spadovy karburator, kde je 
odvetrana plovakova komora tak behem par dnu se odpari tahle tekava 
slozka a uz nenastartujete. Mel jsem na motorce Honda CX-500 dva takove 
karburatory a byla to klasika - po tydnu jsem nenastartoval (ani 
skytnuti) - odpustil jsem obe komory a motorka okamzite chytla. Kamarad 
mel karburatory membranove a ten problemy nemel.
Ted to same resim na dirtybajku co maji kluci - v nedeli jezdi a 
prijedem v patek na chalupu a je to tak 50/50 ze to chytne - pokud ne 
tak vypustit karbec a je to jistota.

Radek Vicek

Dne 22.8.2011 9:23, Jaroslav Kotlaba napsal(a):
> Mne ted neuznali zaruku u zadreneho krovinorezu Hecht. Pry tyhle
> rychlobezne motory jsou citlive na starnuti benzinu, kdyz neni benzin
> zcela cerstvy, tak se snizuji mazaci schopnosti oleje nebo tak neco.
> Odjinud jsem ziskal informaci, ze driv s tim nebyl problem, ale co se
> do benzinu musi pridavat tyhle ekologicke ....., tak se s tim musi pocitat.
> Jeste mam pilu teze znacky, tak bych si ji nerad znicil



Další informace o konferenci Hw-list