Sourcery CodeBench s STM32

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Pondělí Srpen 22 09:01:26 CEST 2011

Dobry den,
Sourcery CodeBench sice nepouzivam, ale pracuji s CodeBlocks.
Na MCU jsme o tom diskutovali s Cm a kutou viz:
http://mcu.cz/forum/viewtopic.php?f=531&t=2460&start=30
Program laduji pres externi program STLink.
Podarilo se rozbehnout kompilaci a zkousel jsem blikani ledkou,
adc (cteni teplotniho sensoru) a komunikaci po rs232.
Blikani ledkou jsem pouzil od Cm. Cely projekt jsem dal na:
http://volny.cz/hudaklan/ARM.zip
Je tam demo, ktere mi poslal Cm (snad se nebude zlobit, ze jej tam
nechavam).
Pak je tam cely projekt, ktery mi chodi. Je to jenom zkusebni, tak
jak jsem jej ruzne zkousel.
Ladeni delam jen pres led a vypisem pres rs232 viz.
http://mcu.cz/forum/viewtopic.php?f=531&t=2502

HUDA