Sourcery CodeBench s STM32

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Srpen 21 20:58:42 CEST 2011

Jeste dodam: kdyz pouziju se stejnymi parametry gcc misto toolchainu
Sourcery CodeBench, toolchain z atollic true studia tak to chodi. Tedy
otazka je co se dela s Sourcery CodeBench jiank nez atollicem. Jak je
asi z meho dotazu patrne v gnu nastrojich se moc neorientuji - s litry
potu si tak vypotim jednoduchy makefile pro winavr...

Lukas Burda