Zrejme obstarozni programator

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Srpen 19 00:33:40 CEST 2011

2011/8/19 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> Matie ma velka (asi 16-bit) EPROM v pravom dolnom rohu

To by mohol byt napr. aj jednocipak 8735. Viem, ze toto nie je doska z
PC, ale na starych doskach boli prave procesory z rady '48 pouzite ako
ovladace klavesnice (na tej mojej 286 je tiez prelepeny nalepkou, ale
peknou kovovou, co hra vsetkymi farbami :-) )

Otazka na Radka V.: Ma tato doska moznost pripojit klavesnicu? Nejaky
5 pinovy DIN tam nie je?

Skoda, ze fotka nie je detailnejsia (prip. viac detailnejsich fotiek),
kde by bolo vidno popisky IO a frekvencie oscilatorov.

miro