Zrejme obstarozni programator

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Srpen 19 00:20:00 CEST 2011

To, to.

Ale toto nie je PC, je to normalna jednoucelova doska. Tie uzke DILky s nalepkami budu tipujem PAL/GAL v ulohe adresnych dekoderov a inej zakladnej logiky, nieco co robi v modernejsom nez velmi starom PC cipset. Neprekvapilo by ma, keby tie siroke DIL v spodnom rade obsahovali aj obvody radu 825x (USART 8251, IO 8255, casovac 8253 apod.)

Tie RAM budu staticke, pinout maju takmer zhodny s EPROM, takze pri vhodnom navrhu sa da navolit, aku cast adresneho priestoru pouzijes na EPROM a aku na RAM. Matie ma velka (asi 16-bit) EPROM v pravom dolnom rohu, ako aj dalsia "normalna" vlavo dole.

Vobec by som sa nebal tie EPROM povytahovat a zalohovat ich v programatore. Coho by som sa bal, ze casom odide a nebudem to vediet nahradit, su prave tie PAL/GAL...

wek