[OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Srpen 18 15:10:05 CEST 2011

Dne 18.8.2011 15:01, Tomáš Koželuh napsal(a):
> To se celkem logicky vzájemně vylučuje, aby mobil podporoval všechny možné
> přenosy dat a zároveň je nedokázal nijak využít. Od toho se prodávají modemy
> nebo je mají notebooky v sobě. Bez dat s BT z toho vyleze Alcatel OT 223,
> kromě těch dat má navíc akorát to rádio. Cena 600Kč.
> Pokud to má mít všechny data, tak nejlevnější je SE Cedar za 1800Kč, ale
> samozřejmě pak v sobě bude mít i podporu emailů, prohlížeč a podobně, aby ty
> data nějak využil.

Ano. Hádejte, který telefon momentálně mám ? :-D
Cedar používám na telefonování a na datové přenosy k PDA a notebooku.
Číst si na něm maily nebo surfovat by mně ani nenapadlo, i když kolega
říká, že to jde. Tak silné brýle nemám a lupu se mi s sebou nosit nechce :-D

Pokud jde o ty datové přenosy - jsem si jist, že je dokáži využít mnohem
lépe, než průměrný BFU telefonu. Úplně mi stačí, když se telefon postará
o navázání a udržení spojení. O to, co s daty, se pro své potřeby dokážu
postarat mnohem lépe, než kterýkoli mobil :-D

JF