RE: [OT] Zákony trhu (Cena snimacu do fotaku)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Srpen 18 15:01:11 CEST 2011

To se celkem logicky vzájemně vylučuje, aby mobil podporoval všechny možné
přenosy dat a zároveň je nedokázal nijak využít. Od toho se prodávají modemy
nebo je mají notebooky v sobě. Bez dat s BT z toho vyleze Alcatel OT 223,
kromě těch dat má navíc akorát to rádio. Cena 600Kč.
Pokud to má mít všechny data, tak nejlevnější je SE Cedar za 1800Kč, ale
samozřejmě pak v sobě bude mít i podporu emailů, prohlížeč a podobně, aby ty
data nějak využil.