Re: [mech] Venkovni kryt na fotoaparat

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pondělí Srpen 15 10:19:45 CEST 2011

Zdravím,

moc bych to neřešil, koupil jakoukoliv elaktroinstalační plastovou venkovní (UV stabilní) krabici.
vyříz otvor a silikonem přilepil sklíčko.
Sklíčko ve sklenářstí vyříznou dle libosti, klidně kulaté.

Také by to chtělo nějaké stínítko proti slunci. Inspirovat se dá u želežničního přejezdu. U červených světel.
Pak také to chce vyřešit, aby se sklíčko nezamlžovalo. Jednoduché řešení je vevnitř topit odporem.

Honza.