[mech] Venkovni kryt na fotoaparat

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Srpen 15 10:06:27 CEST 2011

Zdravim, dal jsem dohromady WRAP http://pcengines.ch/wrap1e103.htm + Linux Voyage + software gphoto2 + fotoaparat Canon PS A400. To cele chci pouzit jako statickou webkameru (snimek napr. 1x za 10 minut). Po softwarove strance mi vse funguje a ted potrebuji resit venkovni kryt na fotoaparat. Prodavaji sice kryty na kamery, ale je to zbytecne veliky, hluboky (fotak ma na hloubku s vysunutym objektivem cca 8cm a kryt na beznou kameru ma i 40cm) a moc to pripomina kameru (aby lidi nemeli reci, ze jim koukam do oken coz samozrejme neni ucel, chci fotit hradbu Krusnych hor a ktere mam pekny vyhled). Poradi mi nekdo jak na to? Aby to nebylo moc OT, tak k WRAPu planuji pripojit i par bastlu.

MG