Pouziti RFID

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Srpen 14 12:34:40 CEST 2011

2011/8/14 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:

> Existuju aj tzv. antikolizne RFID transpondery, ktore nezacnu "vysielat" kym "neprijmu" nejaku "zobudzaciu" sekvenciu. Samozrejme teda komunikuju obojsmerne a naviac ich treba individualne programovat na tu "zobudzaciu" sekvenciu, nie su to teda tie najlacnejsie cipy. Ich drogeriovou dostupnostou sa nemienim zaoberat.

A este aj tu zalezi na citackach. Robil som napr. s Mifare smart
kartami. Citacka od Omnikey pri prilozeni viacerych kariet sucasne
vratila ATR (answer to reset) od jednej z nich viac-menej nahodne. S
tou kartou sa potom dalo kominikovat Citacka od ASK zvladla vratit ATR
max od 2 kariet, potom sa dal pouzit prikaz select a vybrat si s
ktorou kartou chcem kmunikovat. Pri prilozeni 3 kariet vacsinou
neprisiel ATR od ziadnej :-) No a kolega vravel, ze robil s citackami
a kartami, myslim od Cubic (nie Mifare) a tam citacka dokazala vratit
ATR aj od 20 kariet sucasne, potom stacilo poslat ten select, atd...

miro