Nabíječka T6 power - chybička se vloudila

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Srpen 13 13:22:05 CEST 2011

Tenhle cín je docela zvláštní, nedávno jsem vyhazoval osazené plošńáky
které nefungovaly právě z důvodu vodivého tavidla a čekaly na oplach. Je
to víc než 20let co byly osazovány a na spojích není patrná žadná
destrukce. Nicméně jsem našel na netu nějaký "čistič hrotů" taková
pasta, používáte to někdo? Možná že by to mohlo pomoci pájet
problematické spoje. Jinak asi ta kapalina na nerez by snad taky mohla
vyhovovat, ale bez oplachu to nejspíš nepůjde.
S pozdravem,
		Miloš Dašek