Nabíječka T6 power - chybička se vloudila

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Srpen 12 12:32:23 CEST 2011

Pozor na korozivitu tavidla, zde bych ji očekával. Je docela umění
vyrobit (a následně koupit) tavidlo, které je dostatečně agresivní při
pájení, ale nekorozivní poté. Jde samozřejmě o elektroniku, u okapu je
to vcelku jedno ;-)

Z tuzemských je to např. mnou zde už dávno doporučované Marmot MTL408
nebo 468.

---
Jirka