OT Zajistovac sroubu - jaky jiny nez Loctite

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 8 16:38:30 CEST 2011

 8.8.2011, 16:36:02

Obvolejte ksefty se sroubama. Ty obcas vedou neco pod svoji znackou.
Ale levnejsi to neni, jen toho za stejnou cenu byva vetsi lahvicka.
Nouzove bych pouzil nejake nornalni lepidlo

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz