OT Zajistovac sroubu - jaky jiny nez Loctite

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Srpen 8 16:13:44 CEST 2011

No ja je doted nepotreboval - ja mel na motorech (spalovakach) vzdy
svoje mechaniky udelane ze nebyly treba.

Ted co jsem presel na auta tak tam je tech sroubovych spoju vic nez dost
a zrovna vcera se mi vytocil sroub co drzi bubinek spojky - nastesti
lozisko tam zustalo.

Takze bych ho potreboval tak nejak driv nez za mesic... ;-)

Obvolal jsem par kseftu s lepidlama v CB a vsichni maji jen Loctite :-(

Radek Vicek