Je patek: elektrina neni k zivotu potrebna

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Pátek Srpen 5 16:21:16 CEST 2011

Ono vubec pouziti vyrazu prace u nekoho kdo z postu riaditelka Greenpeace, prejde do organizace Občan, demokracia a zodpovednos» je samo o sobe zavadejici.
Občan, demokracia a zodpovednos» to je tak blbe, ze to urcite dostava stedre dotaze z EU.
Vidim ze se zabyvaji hen tou u diskrimináciu, jak je to na slovensku, jeste porad slovaci diskriminuji nebo se jiz pomer sil zmenili a jsou diskriminovani?

Ferman