Je patek: elektrina neni k zivotu potrebna

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Srpen 5 13:28:54 CEST 2011

ona je stale rovnaka <> ako ked pracovala u GP, teraz akurat prudi inde.
Mame s nou v Bratislave bohate skusenosti. Je tak obmedzena ze by som sa
vobec necudoval keby to naozaj povedala :-)