Zdroj s LM2596 a vyber indukcnosti

Pátek Srpen 5 10:05:53 CEST 2011

Na to by pomoh extra LC filtr, v datasheetech těch step down obvodů to
maj nakreslený jako optional.

Záleží na tom, co s tím napájíte, když to bude třeba jenom nějakej DC
motor, tak je to jedno, když nějaká elektronika, tak bych ho tam dal
(lepší elektronika bude mít v napájecí větvi vlastní filtr nebo ty
transily).

P.K.