Zdroj s LM2596 a vyber indukcnosti

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Pátek Srpen 5 10:01:56 CEST 2011

Zdravim, mozno stoji za pripomenutie, ze vyssia indukcnost je vacsinou
fajn az na pripad, ked sa velmi casto a velmi rychlo meni zatazenie
obvodu, kedy vlastne energia nahromadena v indukcnosti dokaze vyrobit
napatove prekmity, ktore nasledny vystupny kondenzator nedokaze
zhltnut, takze sa objavia napatove spicky. To sa samozrejme niektorym
naslednym obvodom nemusi pacit :-), ale vacsinou s tym, nie je
problem, zvlast ak ma napajany obvod aj nejaky transil apod.

Martin