Monitor lipolek Re: Mereni baterie

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 15:28:16 CEST 2011

Asi zůstanu u toho, že PICy raději nepoužívám... S AVR bych tam dával 0,5-1
M.

PH

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To asi neni dobrej napad - pokud si pamatuji tak vnitrni odpor AD
prevodniku v PICu je kolem 10k - pokud udelate delic v radech stovek
kohm tak uz na delici nebude to co jste chtel

Nicmene pro pouziti v modelech je to naprosto nezajimave - po vybiti jde
stejne baterka ven a na nabijecku - pri odberech desitek az stovek A
jsou ty mA nezajimave