Monitor lipolek Re: Mereni baterie

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 15:26:04 CEST 2011

431 mě inspirovalo k myšlence, že by to šlo udělat i bez procesoru, jen s
ZD, nebo LED, R a optočleny. Výstupní tranzistory spojit sériově a jedním
malým FETem invertovat na spínání pípadla. Odběr bude o něco menší, než s
těmi děliči dle prvního návrhu, i když asi né o moc.

PH

From: "Jan Hovorka" <OK1CJH na seznam.cz>
To vysoké napětí na vstupu jsem si neuvědomil.
Napadlo mě, jak to udělat líp. Využil bych REF vstup 431.
Předpokládám, že ho máte rovnou připojený na katodu.
Vložil bych mezi REF a Katodu rezistor (muselo by se laborovat s jakým
největším R by to ještě chodilo) a REF bych pak stahoval FETem na zem.
Tím by se ta 431 odpojila.
Možná by to šlo přes diody ovládat všechny 431 jedním FETem.