Mereni baterie

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Srpen 2 21:07:40 CEST 2011

Cez tu foliu nevidno vsetky detaily, ale urcite je pri kazdom vyvode
(okrem spodneho) delic. Spodok delica vyzera byt uzemneny, nevidno to
pri vsetkych, ale pri niektorych je via na druhu stranu, tam je plocha
GND - spojena so spodnym pinom. K pinom IO idu spoje od stredov
delicov, tiez nevidno vsetky, ale bude to tak. Myslim, ze to
koresponduje s vasim napadom zapojenia.

Napisem hodnoty odporov od "najvyssieho" smerom k zemnemu:
6: 51k - 10k
5: 39k -10k
4: 10k - 10k
3: 30? - 10k (? sa neda precitat, vyzera to ako C, teda odrezana 0,
mozno 300ohm, ale to nedava zmysel)
2: 10k - 10k
1: cez 10k ide napriamo do IO
0: GND