Mereni baterie

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Srpen 2 20:56:33 CEST 2011

Nemohl byste se podivat kam jsou zavedeny jednotlive vyvody servisniho
konektoru? Primo do toho IC?
Neni mi jasne na co je tam pamet...leda ze by slouzila jako koder pro
prevod cisel na sedmisegmentovky - v pripade ze je pouzit nejaky silne
low cost MCU s malou pameti - tri tranzistory budou urcite spinat anody
multiplexu.

--
S pozdravem
Radek Vicek