"bezkrabicove" mikropajecky

Daniel VALUCH daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Srpen 1 20:01:36 CEST 2011

pisat do cinu nepotrebujes, ale ako som uz spominal na vsetko co robim mi stacia tri hroty. Jeden mikro na smd s ktorym viem bez problemov zapajkovat aj vacsie a teplo
odvadzajuce puzdro napr. stabilizatora v tom 2W puzdre. Viem tym mikroperom pajkovat vyvody 0.5mm integracov.
Druhy je ohnuty 1mm hrot na 'klasiku' ale v pohode s nim zapajkujem SMA konektor na medennej ploche.
A posledny je vykonovy 5mm hrot ktorym bez mihnutia oka zapajkujem velke VF konektory, semirigid kable alebo tieniace krabicky.
Pricom uz tolko krat spominana vyhoda tohoto principu ohrevu sa vuyziva skutocne naplno. Hrot nie je nikdy studeny (nelepi sa) a nikdy sa neprehrieva.
Posielal som linku na schemu zdroja, nie je tam nic len obycajny oscilator a jednotranzistorovy zosilnovac. K tomu sa kupi pero za 70 a tri hroty po 20 a mame superluxusnu
pajkovacku :-)
Ten rozdiel v kvalite prace sa naozaj neda popisat, to musi clovek vyskusat.
b.

> Message du 01/08/11 18:47
> De : "Jan Waclawek"
> A : "HW-news"
> Copie à :
> Objet : Re: "bezkrabicove" mikropajecky
>
> To je sice pekne, ale ako casto potrebujete pisat do hrubej cinovej vrstvy na medi?
>
> Pripomina mi to tie ukazky co robili (a niekde dodnes robia) priekupnici so zazracnymi lepidlami. Oni presne vedia, kedy to lepidlo nefunguje a ktore su tie spektakularne
ale v praxi velmi zriedkave pripady, ked to lepidlo funguje nad ocakavanie.