Schottkyho diody.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Srpen 1 11:55:57 CEST 2011

Dobre, ja jen popisoval obecne parametry co si pamatuju proti normalni
kremikove diode. Je mi jasne, ze se technologie vyviji a muze to byt
jinak. Nicmene na tom, ze by schottkyho dioda SK24A ve spinanem zdroji s
MC34063A mela byt v poradku se podle me nic nemeni. Ta rychlost by mela
byt dostacujici, nehlede na to, ze je pouzivame i ve zdroji s TPS5420,
ktery jede na 500kHz a tam problemy nejsou.

Martin Hanek