Schottkyho diody.

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Srpen 1 11:28:22 CEST 2011

Schottky dioda je dioda kde je prechod kov-polovodic. Vynalezl to nejaky
nemec jmenem Schottky tak nejspis proto.
A ano Schottkym vynalezeny prechod ma vlastnosti takove, ze ma nizsi Uf a
netrpi problemem s minoritnimi nosici diky tomu je rychlejsi "reverse
recovery" a taky ma nizsi kapacitu prechodu.

PK