OT: patecni hadanka

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Duben 30 07:42:33 CEST 2011

Ja jsem svitil dvema stolnimi zarivkami na focení DPS a docela se mi to
povedlo rovnomerne osvítit. Chce to ale poladit vyvážení bílé.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Snehulak" <snehulak na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 30, 2011 6:34 AM
Subject: Re: OT: patecni hadanka

No s tim jste me zaujal , protoze manzelka i ja pomerne hodne casto
prodavame veci na aukro a vsude mozne a s fotakem neustale bojujeme.
Teda spis ona , ja na to nemam tolik casu tak, ale ty fotky jsou
zoufale , mam nejakej standardni fotak 5Mpix kodak a jak pisete s
bleskem se na to neda koukat a na foceni bez blesku je vetsinou tma.
Mohl byste poradit kde sehnat nejake to osvetleni , ktere by se
opravdu jenom souplo nekam na foceni a po foceni bez problemu uklidilo
. 500w to uz musi byt nejaka halogenka nebo co ?

Trosku se stydim , kdyz muj otec mel domaci laborator a cele mladi
jsme meli krasne barevne a cernobile fotky, ktere si delal komplet sam
a kdyz dnes na ne mrknu tak ten digitak docela bledne :D

snehulak