DDS vystup

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Duben 28 10:53:33 CEST 2011

Souhlas, take me odpor civek prekvapil, vychazel jsem vsak z toho co je dostupne , respektive z katalogu Mauser, Farnell , ...
Zvlaste u "exotictejsich" hodnot jako treba 68uH byla hodnota odopru 7-9 Ohmu zcela bezna.

Prazdna feritova jaderka v nejakem vetsim  SMD provedeni jsem nenasel v nabidce vubec.

J.