DDS vystup

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Duben 27 18:44:36 CEST 2011

predpokladam ze to je cele v 50 ohmovom systeme, takze tie hodnoty
sedia, nie je to nic ine ako odporovy delic. Na vstupe 50Ohm, na vystupe
50Ohm, medzi nimi tie desiatky ohmov. Nic ine ako utlm z toho necuha :-)
Osobne by som povazoval cievky o indukcnosti desiatky uH s odporom v
rade 3-9 Ohmov za velmi nekvalitne. Musia mat velmi vela zavitov velmi
tenkym dratom, takze okrem odporu budu mat zrejme aj velmi nizku
self-resonant frequency.
Ked sa to namota na feritove jadro budu mat par zavitov normalnym dratom
s vyrazne lepsimi parametrami.
b.