OT: Placene VS v USA

Čtvrtek Duben 28 10:37:37 CEST 2011

Je to komplexni problem, zrovna vcera jsem v radiu poslouchal, debatu
o planu  EU na  40% zastoupeni VS v populaci , respektive o tom  jak
my a slovaci jsme v plneni tohoto planu nejhorsi a ze to poskozuje
nase narodni zajmy.
Zrejme modifikace sovetskeho porucime vetru desti, procento
inteligentnich jedincu v populaci je stale stejne a vyrazne nizsi nez
40%, presto si naplanujeme 40% VS. V ramci plneni pak jednak klesaji
pozadavky na absolventy k 0 a zvlaste statni sprava vyzaduje VS +
doktorat z politologie u kazdeho vratneho.
Zrovna vcera jsem zaznamenal, tuto informaci "ucitelka" v materske
skolce musi mit VS a to specialni VS pro ucitelky v materske skolce.
Zaver pro me, me deti do materske skolky nepujdou neb by se tam mohli
potkat s nejakou afektovanou BC, Dis , ktera sice ma vzdelani, ale
dite videla max na videu vramci seminare psychologie etnickych romu.

Martin