OT: Placene VS v USA

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 28 09:24:22 CEST 2011

to je velmi jednoduche - povede to k tomu, ze pokud to jen pujde tak
lidi budou eliminovat penize - proste ja vam vymenim baterii u umyvadla
a vy mi date plato vajicek - ono mimo mesta to bezne funguje - znamej ma
bagr takze kdyz chce soused co ma nakladak neco vybagrovat tak mu to
vybagruje a s nakladakem mu priveze dve fury sterku z lomu

jen nevim co budou delat lidi co nic neumi a nic nemaji (tedy nic
uzitecneho)

ja jen cekam kdy vlada uvali DPH i na fyzicke zlato

Radek Vicek