DDS vystup

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Duben 27 13:51:02 CEST 2011

kazdy filter je nejakym sposobom citlivy na parametre pouzitych prvkov a
vacsina navrhovych programov ktore najdete na internete pocitaju len s
idealnymi prvkami (dosadzuju do tabuliek s predpocitanymi
koeficientami). Pri navrhu filtra treba zohladnit realne vlastnosti
pouzitych prvkov, inak sa ten program sprava presne podla vzorca rubbish
in - rubbish out.
Vseobecne plati, ze filtre, ktore maju strme prechody a velky dynamicky
rozsah parametrov (je jedno ktorych) su viac citlive na neperfektnost
pouzitych suciastok ako filtre ktore len velmi zlahka prechadzaju z
jedneho modu do druheho.
Vzhladom na to ze nikto netusi co si tam pocitate je tazke povedat ci
tych 5dB ktore uvadzate ma vobec nejaky zmysel alebo nie. To je ako keby
som povedal ze mam tu program do jednocipu a ked tam dopisem riadok NOP
tak to bezi o 50% pomalsie. Skuste trochu podrobnejsie rozviest na com
pracujete a urcite sa dopracujeme k nejakym konkretnym radam/postrehom.
b.