DDS vystup

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Středa Duben 27 13:37:06 CEST 2011

Dekuji za informace.
Pokusil jsem se pomoci nejake kalkulacky jeden takovy elipticky filtr navrhnout a zjistil jsem, ze u eliptickeho filtru hraje velkou roli odpor pouzitych civek,
pokud jsem pocital ciste s L a C vychazel mi pri f 100kHz PBF 110kHz utlum do 0,5dB, pokud jsem zadal realne DC odpory civek spadl utlum na 100kHz na vice nez 5dB
a to jsem pouzil civky spise s mensim odporem. Napriklad 68uH SMD civky maji bezne 9Ohm DC odpor.
Mam to chapat tak, ze elipticky filtr je spise nevhodny pro nizsi frekvence, zvlaste pokud je pozdavek na vice mene vyrovnany utlum v celem propustnem pasmu?

Dekuji
J.