e-mailova nebo webova konference, bylo Tesla - pan blesku

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Duben 23 15:14:01 CEST 2011

Zdraím,
  samozřejmě by se daly věci zkombinovat - ponechat mailing list, vytvořit
webové fórum a ty dva prolinkovat. Je to tak uděláno např. v mailing listu
/ fóru uživatelů programu wine. Ti, co chtějí, přistupují webem, jiným to
jde do mailu. Samozřejmě jde i kombinovaný přístup, každý může obojí.
  To propojení je uděláno opravdu dobře, neničí ani vlákna, takže v té
konferenci ani nejde jednoduše poznat, kdo reagoval na příspěvek mailem
a kdo z webu. Případné technické detaily mohu zjistit.
  Zdraví Pavel.