e-mailova nebo webova konference, bylo Tesla - pan blesku

Zdeněk lada zdenek023ster na gmail.com
Sobota Duben 23 14:36:16 CEST 2011

Dobrý den,

jsem též pro e-mailovou konferenci. Jelikož využívám výhod gmailu, je to
naprosto ideální. Označit si témata které pro mě byla zajímavá, sledovat
vlákna a podobně.

Zdeněk