e-mailova nebo webova konference, bylo Tesla - pan blesku

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 23 13:22:39 CEST 2011

 23.4.2011, 13:19:17

Pepa povazuje za nesmysly to, Franta zase ono. Smazne admin jedno,
druhe, oboji, nebo nic ?
Tady si smaznu co chci ja. Co si mysli Pepa, Franta ci dokonce admin
je mi sunma fuk.
IMHO to druha moznost je o hodne liberalnejsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz