RE: e-mailova nebo webova konference, bylo Tesla - pan blesku

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Duben 23 13:07:27 CEST 2011

Co se balastu týče, tak s tím mají největší problémy fyzikální fóra. Tam stačí chvilka nepozornosti moderátorů a hned je zapleveleno výplody "lidových myslitelů". Jisté je, že dříve nebo pozěji to moderátor zarazí, např. zamčením vlákna, nebo pokud jsou tam jen nesmysly, tak smazáním, či přesunutím do sekce k tomu určené (např. ve fóru Aldebaran Černá díra). V mailové konferenci to nemá řešení, všechno se rozesílá všem a admin může tak maximálně napsat ADMIN STOP - z toho si ovšem průměrný lidový myslitel starosti nedělá...

PH