Re[4]: BeeProg+ a ATmega8 - problemy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Duben 18 21:02:35 CEST 2011

Tak nějak jsem si myslel, že kvalitu zajistí verifikace po nahrání flash a eeprom. Pokud nedošlo k vymazání, budou i výsledná data chybná. No a kdyby se náhodou nevymazané 0 shodovaly s 0 v nových datech, tak by mi to nemělo vadit.

Ale hlavně by nebylo od věci, kdyby alespoň dotyčný listbox byl v ISP módu šedivý. Pak by to nevypadalo, jako chyba v programu. Optimálně by mohl mít tooltip text s vysvětlením problému.

PH