BeeProg+ a ATmega8 - problemy

Jan Puobis, Elnec jpuobis na elnec.sk
Pondělí Duben 18 15:44:54 CEST 2011

Dobrý deň,

> Na druhou stranu, nějak nefunguje vypnutí kontroly vymazání.

V ISP móde nemá tento obvod polling po erase, teda keď sa pošle príkaz na vymazanie, nie je možnosť overiť iným spôsobom či je obvod vymazaný, ako urobiť kontrolu vymazania (blank check). Samozrejme kontrolu vymazania po poslaní príkazu na erase by sme mohli vypustiť, ale pre nás je dosť ťazko predstaviteľné hlásnie software napr. "Programátor poslal do obvodu príkaz na vymazanie, ale uzívateľ si nepraje vedieť či je obvod skutočne vymazaný, takže obvod je vymazaný, ale možno aj nie je.". Možno sme iba detailisti a väčšine užívateľov by situácia vyhovoval, ale SW je stavaný pre hromadnú výrobu, kde samozrejme ide o čas programovania, ale hlavne o kvalitu.

S priateľským pozdravom,
Ján Puobiš
www.elnec.com

===8<==============Original message text===============