Motorizovane savle - princip

Pondělí Duben 18 09:17:45 CEST 2011

Tenhle motorový pult jsem viděl už před spoustou let v ostravské
televizi, když tam rušili staou analogovou zvukařskou techniku a
zařizovali digitální. Byl to pult Tesla Elektroakustika (Bratislava),
nevím jestli se od té doby nepřejmenovali. Technik si ztěžoval, že je
tam nějaký problém, že tam bylo omezení proudu těch motorků aby to šlo
ovládat ručně a někdy se stalo, že při tom odcházely tranzistory. Jinak
když jsem se divil, že Elektroakustika ještě po revoluci funguje, řekl
mi že nepatří zrovna mezi levné značky.
Anděl