OT: nefunguje internet

Sobota Duben 16 22:34:45 CEST 2011

Děkuji všem za rady, už to chodí. Jen nevím proč.
Zadala ipconfig/all a objevilo se tam všechno jako když to zadám já tady
doma. Pak dala ping na svoji ip adresu a to šlo taky. Potom jí na liště
naběhnul Skype a pak už šlo všechno. Ale proč? Přiznám se, že některé
věci jsou mi záhadou.
IP adresu jí přiděluje server, přidělená byla 16.4 a platnost do 17.4.
Nemohlo se stát že když tam pár dní nebyla, že neměla aktuální IP adresu
a proto jí to nešlo? Že až teď si server toho počítače všimnul? Ale zase
mimo kabelu v tom počítači chytá taky nějakou nezabezpečenou wifi úplně
odjinud a ta jí teď taky nešla.
Je možné že se jí tím zkoušením něco přenastavilo v počítači?

jo a ještě jeden dotaz - než jsem jí to diktoval do telefonu, všechno
jsem si zkoušel na starém počítači s win. XP. Když na počítači s windows
7 vyvolám okno s příkazovým řádkem, je široké asi 8 cm a písmena jsou
takové blechy, že je luštím s lupou. A to ještě blbě, mají možná
polovinu pixelů, než mají mít. Monitor mám 1600x900. Dají se ty znaky a
i velikost okna zvětšit?

Anděl